THE WORLD ITS JUST AWESOME......

THE WORLD ITS JUST AWESOME......

Tuesday 10 April 2012

ROTI INTI KELAPA



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera




Selamat bertemu lagi...di pagi  Selasa..ni..macamana kerja..masih di tahap sibuk..semalam balik dari Penang dah pukul 9.00 malam..memang meletihkan dengan perjalanan di atas lebuhraya hujan turun dengan lebatnya.. ..cuaca yang kurang baik membataskan penglihatan di atas lebuhraya..doa dipanjatkan tanpa henti henti mohon di pelihara dari sebarang masalah..alhamdulillah selamat sampai..


Agak teruja nak menceritakan entri hari ni..Roti Inti Kelapa..kali pertama belajar membuat roti..hasilnya memang terbaik..terimakasih pada CT Delima DISINI yang sudi berkongsi resepi roti yang sedap ini..mohon di panjangkan bagi rakan rakan di luar sana yang ingin mencubanya..terimakasih ..




Tengah membaking..dalam 12 to 15 minit dgn suhu 180




Hasilnya memang terbaik amat lembut sekali..





Amat sesuai dihidangkan panas panas untuk sarapan atau hidangan petang.



Minta maaf ya  ..resepi akan dilapurkan untuk entri seterusnya nanti..tuan tanah agak sibuk pagi ni untuk mengadap lappy lama-lama pagi ni..

Jumpa lagi..bye...

2 comments:

  1. wahhhhhhhhhhhhhhhhhh...kagum! pasni pek cantik2 le wt juai...xyah beli kat mamak roti dah...sah2 halal dan toyyiban..hihi...maktam pasni roti maneh plak...yg ada inti butter tu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...