THE WORLD ITS JUST AWESOME......

THE WORLD ITS JUST AWESOME......

Sunday 15 April 2012

15HB APRIL 1998 Selamat Hari Lahir Muhammad Aiman Harris

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera



Selamat Hari Lahir anak ku...semoga sentiasa menjadi anak yang soleh...insan yang sentiasa di rahmati Allah
Aiman dah 14tahun pada hari ini..Dah besar ..mama letakan tanggungjawab pada Aiman untuk menjadi Abang pada Adik Alyssa..menjadi contoh..yang baik ..menjadi semangat ...pada adik..untuk belajar sebaik Aiman..tanggungjawab Aiman untuk menjaga Adik sekiranya nanti Mama dan Abah dah tiada lagi..

Terimakasih kerana menjadi anak yang membanggakan Mama dan Abah ..terimakasih kerana berusaha keras menjadi yang terbaik..teruskan ya Aiman..Mama dan Abah sentiasa menyokong dan sentiasa mencurahkan kasih sayang yang tidak berbelah bagi untuk anak kesayangan Mama ni..

Selamat Menyambut Hari Lahir pada hari ini 15hb April 2012.


Mama hadiahkan sebiji kek untuk anak mama...

TUTTY FRUITY RAINBOW CAKE









Muhammad Aiman Harris Bin Mohd Alias

LOVE U ALWAYS...................


2 comments:

  1. Happy bornday aiman...love u too...semoga jd anak yg terbaiiikkkk dan soleh...aiman ni byk membesar dgn mksu tau...budak kena tinggal masa kecik.sweet moment sungguh..dh 14 thn pun...

    To knim...cantik sungguh kek..dok agak dh semlm mesti rainbow kek..kalau umah dekat mesti dpt rasa ni,..dh terer dh buat kek...tahniah sis drom zero to hero-in..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih terima kasih..rasa kek ni soft n sweets.yg koko rasa coklat..yg oren rasa oren sunkist..hijau pandan flavour..pink..strawberry..bak kata meriah dgn flavour...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...