THE WORLD ITS JUST AWESOME......

THE WORLD ITS JUST AWESOME......

Saturday 28 January 2012

Let me introduce...Chombi with the kids..


Hai...semua...let me introduce my kids....

Dilahirkan pada 18hb Disember 2011..jam 6 pagi di Alor Setar , Kedah..jenis saya Scottish Ball...

Bermula dengan


No 1..

Namanya Jebat..kuat berlari.....saya nak kuat macam pahlawan Jebat..kan saya yang sulung mesti pandai jaga adik-adik saya yang semuanya pompuan


No 2..

Nama saya Teja atau Tun Teja nama penuh saya ..saya pompuan tau....saya sorang aja putih..tapi kan mak saya warnanya kelabu..tapi ekor saya kelabu macam mak saya





Saya no 3..

Nama saya Puteri..saya suka main sorang-sorang....ye le saya kan Tuan Puteri..



No 4

Name sssaye...Dayang...saya yang bongsu sekali...saya selalu kena buli dgn abang dan kakak saya..sebab tu badan saya kecik ..tapi Tuan saya paling sayang kat saya....




Sekian cerita saya..


CHOMBI with the kids...opss lupa nak bagi tahu Tuan saya adalah tuan punya blog ni..hubbynya ..Tuan Alias anak-anaknya Aiman dan Alyssa.yang rajin menjaga anak-anak saya..ehm...saya bersyukur sangat dapat tinggal di sini kerana saya di jaga dengan penuh kasih sayang...


Ok jumpa lagi ye...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...