THE WORLD ITS JUST AWESOME......

THE WORLD ITS JUST AWESOME......

Wednesday 4 July 2012

DURIAN EMAS WOI...SEDAP GILER....


Aduss..meleleh leleh isi durian melimpah ruah dengan lemak manis ..terancam dengan haruman durian yg menyengat hidung nie..siapa tak kenal raja segala buah nie...sedap giler uuuu....Ni la yang dinamakan Durian Emas..


Durian Emas diperkenalkan oleh Abang Shon ..abang saya la ye..Pernah dengar tentang tak..saya pun baru aja tahu..bila pertama kali rasa..aduhss bagai di syurga..sedap sangat..


Durian ni dihidangkan panas panas..ha...kena goreng dulu..caranya isi durian terbaik yang disejuk beku dikeluarkan dari peti sejuk..pas tu  kita bancuh tepung goreng rangup yang di sediakan bersama sedikit air..macam nak goreng pisang..minyak biar panas betul..celup isi durian dalam adunan tepung..letak dalam minyak panas dalam 3 minit aja..angkat..hidangkan..memang terangkat bila dimakan isi durian bersama kulit tepung yang tersangat nipis dan rangup...


Tak rugi ..isi durian di datangi seperti dibawah..10 ketul ..rm25.00 boleh simpan lama dalam freezer..nak makan keluarkan dulu..


Tak yah tunggu musim durian..anytime boleh makan durian class No 1..




Lepas goreng



Meletup sedapnyaaaaaaaaaaaaaa

Nak tahu lebih lanjut tentang Durian Emas..sila layari DURIAN EMAS.



Jom kerja jangan lama lama dok tenung durian tu ya..nanti kempunan pulak..

Jumpa lagi nanti...

DAAA...........

4 comments:

  1. adoi..sedapnya knim..saja jer kan amik gmbr bg meleleh2...

    ReplyDelete
  2. mmg dia akan meleleh maksu! seriuss! 1 tu 2.50! hahaha jenoh! tapi serius sedap! piooww durian punya! panas luaq icy dalam!

    ReplyDelete
  3. sedapnyaaaa yg meleleh tu.....nasib hr nie x posa....kalo x mesti telan ayoq liuq jer...nmpk best sgt2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...