THE WORLD ITS JUST AWESOME......

THE WORLD ITS JUST AWESOME......

Friday 27 May 2011

tahniah................

semenjak kebelakang ini aku memang sibuk sekali ...

sibuk dengan kerja..yang makin bertambah..restructure team yang baru...ada yg kena transfer ke tempat baru...aku...tahun ini masih di sini...tahun depan entah apa yg akan berlaku...kena transfer ..apa nak buat...nak kerja ikut aja le.....

macam mana kalau aku quit awal...buka bisnes??...

sesekali memang dah feedup kerja marketing ini..umur dah 44 rasanya dok umah aje le...

walau apa pun.. tension aku pasal kerja ini di pujuk dengan kemenangan besar anak anak aku..

TAHNIAH AIMAN..TAHNIAH ALYSSA.....mama bangga sangat dengan kamu...

pada 7 & 8 Mac man dan sya fight tempat untuk mewakili dearah Kota Star for Bowling game..

Alyssa dianugerah pemain paling muda..9th mewakili sekolah bagi kategori bawah 12 tahun..

walaupun x dpt tempat utk mewakili daerah Sya menang tempat ke 12 dari 28 pemain yg kesemuanya 12 tahun....

Aiman melayakkan diri sebagai pemain daerah Kota Star bawah 15 tahun walaupun umurnya x masuk lagi 13 tahun...

Satu satunya pemain dari Kolej Sultan Abd Hamid yang dapat.

Syabas.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...