THE WORLD ITS JUST AWESOME......

THE WORLD ITS JUST AWESOME......

Friday 27 May 2011

plan 2011

ha...hari ni baru senang sikit nak meng updated blog aku yang x seberapa ni...

bukan aku tak buka blog..satu hari adalah 4 5 kali aku buka bolg aku tapi dok melayan blog blog org lain..

sambil menlayan kerja yang bertimbun timbun ni..aku relax kejap gan baca blog orang..

pejam jelik pejam jelik dah nak masuk tahun 2011...naik lagi setahun umuq aku..bermakna kata makin dekat la ku dengan alam ...akhir usia..

dalam usia yang banyak ni apa dah aku dapat, aku tengok , dan aku lalui...dalam dunia sementara ni..

plan aku tahun depan nak jalan jalan tengok negara orang..maybe ke Sabah and Gold Cost Australia...bestnya ....

Allah..jadikan bumi ini luas...seluas luasnya...bagi kita merahmati keagungannya..
Keindahan bulan dan cahaya mataharinya...

Aku dalam usia begini ...cepat sangat sensitive bila dapat tengok dgn mata sendiri keindahan alam ciptaannya..bila tengok pagi pagi cahaya matahari terang benderang...awam biru sebirunya..malam bulan mengambang ...hijau bukit bukau..biru tenang air laut...
terkelu ....

aku suka sangat....tapi aku sedih kerana ada ramai yg tidak pernah ambil peduli semua kurniaannya..tak pernah ambik kisah nak mendongak kelangit ..merahmati pemberiaanya..
nak merasai sejuknya air hujan,segarnya udara...tak pernah nak kata 'Alhamdulilah..cerahnya pagi ni...terimakasih Allah kerna hujan hari ni..Maha Besar Allah...memberi udaramu percuma untuk aku sedut hari ni..

Tapi aku Allah.. mohon di panjangkan usia diberikan kesihatan yang baik untuk aku terus lihat dan merasa kebesaran mu...

Terimakasih Allah atas semua pemberian mu pada ku..aku bersyukur...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...