THE WORLD ITS JUST AWESOME......

THE WORLD ITS JUST AWESOME......

Friday 27 May 2011

bestnya bila dapat relax kejap

eh...rasa macam dah letih benar keja ni...

sampai bila aku nak keja..

keja pejabat..keja rumah...yang tak pernah habih..habih..

minggu lepas dapat relax kejab kat langkawi..3 hari 2 malam..best sangat..
dapat tengok laut..ronda ronda tanpa tujuan..

and melayan kerenah anak yg mcm mcm.....

relax ..tanpa fikir apa apa..

dah lama benar aku tak se relax mcm ni..otak rasa free bila tengok air laut mem biru....

aku rasa la otak aku pun dah tension sebelum ni mcm mcm dugaan dlm hidup aku..berat sangat

tapi bila boleh kosongkan sekejap rasa lain lak...

bila tersedar inilah realiti hidup aku yang tak kan pernah berubah apa apa

aku sayang diri aku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...